Traktor Seco Starjet P6 4x4

 
  • 1 z 4
 
  • Motor Briggs&Stratton Vanguard 23 HP, 627 cm3
  • Dvouválec, tlakové mazání
  • Výkon (dle SAE J1940) 17,16 kW při 3600 ot./min
  • Záběr 102 cm
  • Pohon 4x4
  • Zadní náprava: hydro Tuff Torq K664 ovládaná pedálem
  • Přední náprava: hydro Kanzaki KXH10M 
  • Mechanická uzávěrka diferenciálu
  • Koš 380 l
Dostupnost Momentálně nedostupné
Volant
Pneumatiky
Přepínání SBÉR/MULČ
Žací ústrojí
Cena 185 867,77 Kč bez DPH
224 900 Kč
Kód produktu SJS536026051158
Značka SECO
Webová stránka značky seco-traktory.cz
Kategorie Traktory a ridery
Záruka 5 let
Položka byla vyprodána...
 

Vhodné pro náročné domácí uživatele i pro údržbu firemních a sportovních areálů. Nejrozšířenější zahradní traktory u nás.

Co se týče svahové dostupnosti, nemá mezi košovými traktory konkurenci. Dvojice profesionálních převodovek Tuff Torq a Kanzaki zajišťuje špičkovou manévrovatelnost v terénu, trakci je možno dále zvýšit montáží příplatkových pneumatik. Právě tento stroj je ideální pro zimní údržbu, např. s namontovanou sněhovou frézou.


Použití

  • pravidelné sečení
  • občasné sečení
  • komunální použití
  • zimní údržba
  • zvýšená svahová dostupnost

Charakteristické vlastnosti

  • profesionální dvouválcový motor
  • trvalý pohon všech kol 4x4
  • zesílené hřídele nožů s ložisky PEER
  • tři ochranné trubky žacího ústrojí
  • paměť nastavení výšky žacího ústrojí
  • zvětšený sběrný koš o objemu 380 litrů
  • profesionální ozubený řemen CPX
  • obráběné pojezdové řemenice
  • multifunkční display
  • nastavitelný volant s ovládací koulí
  • tempomat
  • bezúdržbový akumulátor 12V 32 Ah

Motory Briggs&Stratton COMMERCIAL

motory Vanguard

  • poloprofesionální dvouválcový motor
  • tlakové mazání čerpadlem
  • prodloužený servisní interval

Zadní náprava - převodovka Tuff Torq K664

prevodovka tuff torq k62

  • průměr poloosy 25,4 mm
  • pohon 4x4
  • integrovaná uzávěrka diferenciálu

Přední náprava - převodovka Kanzaki KXH10M

predni naprava KANZAKI

    • zajišťuje pohon přední nápravy
    • systém pohonu 4x4

Pojezdová řemenice

pojezdova remenice_2

      • tělo řemenice: obráběná ocel
      • samostatně vyměnitelné profesionální ložisko PEER

Ložisko předního kola

lozisko predniho kola_2

      • bezúdržbová kuličková ložiska PEER se stálou náplní
      • kola bez maznic

Hřídel nože

hridel noze_2

      • vyrobeno z oceli
      • snadno rozebiratelné spojení hřídele s ostatními součástkami, jako jsou ložiska, řemenice apod.

Řemen časování žacího ústrojí

remen casovani zaciho ustroji

      • základní materiál neopren se směsí kevlarových vláken
      • zesílené tažné skelné vlákno
      • provedení CXP s prodlouženou životností

Startovací solenoid

startovaci solenoid

      • zodolněný solenoid značky Trombeta
      • max. doba startování 6 minut

Multifunkční display

multifunkcni display

      • Zobrazuje: plný zásobník, aktivaci parkovací brzdy, signalizace tlaku oleje v motoru, info o stavu akumulátoru, motohodiny

Zodolněné žací ústrojí

zodolnene zacui ustroji

      • tři ochranné trubky na bocích a přední části žacího ústrojí

Elektromagnetická spojka

elektromagneticka spojka

      • žací ústrojí zapínáte a vypínáte spínačem na přístrojové desce
      • dlouhá životnost, až 20.000 sepnutí

Střižný kolíček

strizny kolicek

      • dva kusy na každém noži
      • rychlá a snadná výměna
      • zabraňuje poškození traktoru po nárazu nože do překážky

Unašeč nože

unasec noze

      • materiál tvárná litina
      • unáší nůž střižnými kolíčky

Sběrný tunel

vyhozovy tunel

      • aerodynamický tvar pro bezproblémový sběr trávy
      • velmi krátký a široký pro snadné čištění

Řemen pojezdu

remen pojezdu

      • základní materiál kaučuk
      • tažná kevlarová vlákna
      • textilní oplet
      • konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene

Kloubová hlavice řízení

kloubova hlavice rizeni

      • materiál: ocel + kompozit
      • seřiditelná vůle kol

Hřebenové řízení

hrebenove rizeni

      • vyrobeno z oceli
      • seřiditelná vůle excentrem
      • malá ovládací síla na volantu
      • malý poloměr otáčení

Žací nože

 zaci noze

      • materiál: izotermicky kalená ocel Při přebrušování neže zůstává vždy stejně tvrdá vrstva oceli
      • k dispozici standartní a vysokozdvižné provedení

Řemen pohonu žacího ústrojí

 remen pohonu zaciho ustroji klinovy

      • základní materiál neopren
      • tažná kevlarová vlákna
      • textilní oplet
      • konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene

Motor Briggs & Stratton
Typ motoru VANGUARD 23 GROSS HP
Počet válců 2
Zdvihový objem motoru 627 cm3
Výkon při otáčkách 17,16 kW / 3600 ot./min
Typ mazání motoru plně tlakové
Palivo natural 95
Objem palivové nádrže 11,9 litru
Pohon 4x4
Typ převodovky - zadní Tuff Torq K664
Typ převodovky - přední Kanzaki KXH10M
Uzávěrka diferenciálu ano, mechanická
Žací ústrojí 102 cm
Typ žacího ústrojí dvourotorové, časované
Výška nastavení žacího ústrojí 30 - 90 mm
Seřiditelná rovinnost žacího ústrojí ano
Spouštění žacího ústrojů elektromagnetickou spojkou
Objem sběrného koše 380 litrů
Vyklápění sběrného koše mechanické
Přední kola 16"
Zadní kola 20"
Přední světla halogenová + denní svícení - LED diody
Počítadlo motohodin ano
Signalizace naplnění sběrného koše ano
Systém AUTO / MAN naplnění koše ano
Rozměry (včetně koše) 2 660 x 1 060 x 1 250 mm
Provozní hmotnost 330 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: