Mulčovací traktor Seco Crossjet 4x4
Popis
Traktory řady Crossjet se už mnoho let osvědčují jako spolehliví a výkonní pomocníci při profesionálním mulčování. Tyto stroje byly průkopníky svého druhu a jejich geniální konstrukce je drží na vrcholu i dnes. Díky své robustnosti a spolehlivému výkonu jsou ideální volbou pro ty nejnáročnější úkoly, včetně údržby roky zanedbaných pozemků a likvidace náletových dřevin.
Model Crossjet je nenahraditelným pomocníkem při příležitostném mulčování, ale poradí si i s náročným terénem a hustou vegetací. Tento stroj je navržen pro dlouhodobé a intenzivní používání, což z něj činí ideální řešení nejen pro profesionální zahradníky, ale také pro obce a firmy, které potřebují spolehlivé zařízení pro údržbu náročných ploch.
Díky dlouholetým zkušenostem a inovativnímu designu patří Crossjet mezi nejspolehlivější a nejefektivnější komunální mulčery na trhu. Zvládne náročné úkoly i v těch nejobtížnějších podmínkách, aniž by ztrácel na výkonnosti.Pro více informací o modelu a možnostech jeho nasazení nás neváhejte kontaktovat!
Použití
- občasné sečení
- náletové dřeviny
- poloprofesionální použití
- zimní údržba
- zvýšená svahová dostupnost
Charakteristické vlastnosti
- velice nízké těžiště stroje
- ruční ovládání pojezdu
- nožní ovládání uzávěrky diferenciálu
- velice odolné jednorotorové žací ústrojí
- co povalí, to poseká
- mechanický tempomat ve standardní výbavě
- sklopný ochranný rám
Motory KAWASAKI

- profesionální dvouválcový motor
- vysoký výkon
- spolehlivost a odolnost
- bližší informace o motoru naleznete zde.
Zadní náprava - převodovka Tuff Torq K664

- průměr poloosy 25,4 mm
- pohon 4x4
- integrovaná uzávěrka diferenciálu
Přední náprava - převodovka Kanzaki KXH10M

- zajišťuje pohon přední nápravy
- systém pohonu 4x4
Hřebenové řízení

- vyrobeno z oceli
- seřiditelná vůle excentrem
- zvýšená odolnost proti opotřebení
Kloubová hlavice řízení

- materiál: ocel + kompozit
- seřiditelná vůle kol
Řemen pojezdu

- základní materiál neopren
- laminovaný řezaný
- tažná kevlarová vlákna
Řemen pohonu žacího ústrojí

- základní materiál neopren
- textilní oplet s prokluzovou vrstvou
- tažná kevlarová vlákna
Hřídel sečení

- materiál: zušlechtěná ocel
- snadno rozebiratelné spojení hřídele s ostatními součástkami, jako jsou ložiska, řemenice apod.
- zodolněné provedení
Sestava nože

- materiál: kalená ocel
- mulčovací funkce
- výklopné nože odolné proti nárazu
- oboustranné břity
Barevný multifunkční LED displej

Elektromagnetická spojka

- žací ústrojí zapínáte a vypínáte spínačem na přístrojové desce
- dlouhá životnost, až 20.000 sepnutí
| Motor | Kawasaki |
| Typ motoru | FS651 |
| Počet válců | 2 |
| Zdvihový objem motoru | 726 cm³ |
| Max. výkon při otáčkách | 14,5 kW / 19,4 HP / 3600 ot./min |
| Max. kroutící moment při otáčkách | 52,5 Nm při 2000 ot./min |
| Typ mazání motoru | plně tlakové |
| Palivo | natural 95 |
| Objem palivové nádrže | 19 litru, s palivoměrem |
| Pohon | 4x4 |
| Typ převodovky - zadní | Tuff Torq K664 |
| Typ převodovky - přední | Kanzaki KXH10M |
| Uzávěrka diferenciálu | ano, mechanická |
| Záběr sečení | 92 cm |
| Typ žacího ústrojí | jednorotorové s dvojicí volných břitů |
| Nastavitelná výška sečení | 50 - 100 mm / 5 poloh |
| Spouštění žacího ústrojů | elektromagnetickou spojkou |
| Ovládání pojezdu | ruční pákou + pedálem |
| Ovládání uzávěrky diferenciálu | nožním pedálem |
| Přední kola | 16" - šípový dezén |
| Zadní kola | 20" - šípový dezén |
| Akumulátor | 12V 32 Ah bezúdržbový |
| Přední světla | halogenová + denní svícení - LED diody |
| Počítadlo motohodin | ano |
| Volant s ovládací koulí | ano |
| Nastavitelná poloha volantu | ano, dvě polohy |
| Mechanický tempomat | ano |
| Aktivace tempomatu | pákou tempomatu |
| Deaktivace tempomatu | pákou tempomatu / pedálem pojezdu / pákou pojezdu / brzdovým pedálem |
| Celkové rozměry | 2310 x 1050 x 1505 mm s rámem |
| Provozní hmotnost | 346 kg |
Nový SECO Crossjet 4x4
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
