Nevyzvednutí zaslaného zboží

CO SE STANE, KDYŽ SI NEVYZVEDNETE ZBOŽÍ ZASLANÉ NA DOBÍRKU ?

 

Zákon č. 89/2012 Sb. v paragrafu 2118 říká:

"Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme."

Nepřevzetím zásilky tedy výše zmíněný zákon porušujete !

V potvrzení o odeslání zásilky od nás e-mailem obdržíte odkaz na přímé sledování pohybu zásilky, takže víte o každém pohybu zásilky. Od dopravce pak navíc obdržíte informace o tom, že si můžete zásilku na Vámi vybraném odběrném místě vyzvednout.

Jestliže si přes toto všechno zásilku nevyzvednete, jsou dvě řešení:

O objednávku máte nadále zájem:

V tomto případě Vám zboží Vám znovu zašleme. Pouze ale s platbou předem. Cena objednávky bude navýšena o přiměřenou kompenzaci za dopravné nevyzvednuté zásilky.

O objednávku nemáte zájem: 
Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek (které jsou z Vaší strany odsouhlaseny v posledním kroku před odesláním objednávky) a dle platných zákonů České republiky.

Pokud z Vaší strany náš e-shop nezaznamená během přípravy a expedice zásilky ani po celou dobu určenou k vyzvednutí zásilky jakoukoliv žádost o změnu či stornování objednávky, netušíme o Vašem záměru objednávku stornovat a odstoupit od kupní smlouvy.

To, že objednávku nepřevezmete, neznamená, že jste ji stornovali nebo že jste odstoupili od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že jste dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. kupní smlouvu hrubě porušili.

Dle zákona má náš obchod právo na kompenzaci vynaloženého dopravného a balného od kupujícího. Tato kompenzace je právně vymahatelná.

Proto Vám bude zaslána žádost o úhradu kompenzace dopravného. Jejím včasným uhrazením se vyhnete zbytečným komplikacím.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.