Traktor Seco Starjet P6 4x4
Popis
Starjet P6 4x4 servo je špičkový zahradní traktor navržený tak, aby zvládal i ty nejnáročnější podmínky po celý rok. Díky dvěma profesionálním převodovkám Tuff Torq a Kanzaki a hydraulickému servořízení nabízí vynikající manévrovatelnost i v obtížném terénu. Pokud potřebujete zvýšit trakci, lze traktor snadno vybavit příplatkovými pneumatikami.
Základem tohoto modelu je dvourotorové sečení umístěné mezi nápravami, které zajišťuje precizní sekání trávy. V základní výbavě je traktor vybaven pro sečení pravidelně udržovaných ploch se sběrem posečené trávy do velkokapacitního sběrného koše, což šetří čas a námahu. A to není vše – Starjet P6 4x4 Servo je navržen pro celoroční využití, takže se stane vaším nepostradatelným pomocníkem nejen během letních měsíců, ale i v zimě.Od jara do podzimu můžete Starjet využít k široké škále úkolů, jako je sečení trávy, převoz materiálu pomocí sklopného vozíku, nebo aplikace hnojiva a travní směsi díky přípojnému rozmetadlu. Na podzim oceníte jeho efektivitu při sběru listí, zatímco v zimních měsících ho lze vybavit sněhovou radlicí nebo rozmetadlem soli, což z něj dělá ideální stroj pro údržbu v jakýchkoli povětrnostních podmínkách.
Starjet P6 4x4 Servo kombinuje sílu, výkon a univerzálnost – s tímto traktorem budete připraveni na jakoukoli práci, a to po celý rok. Pro více informací o příslušenství a možnostech přizpůsobení nás neváhejte kontaktovat!
Použití
- pravidelné sečení
- občasné sečení
- komunální použití
- zimní údržba
- zvýšená svahová dostupnost
Charakteristické vlastnosti
- profesionální dvouválcový motor
- trvalý pohon všech kol 4x4
- zesílené hřídele nožů s ložisky PEER
- tři ochranné trubky žacího ústrojí
- paměť nastavení výšky žacího ústrojí
- zvětšený sběrný koš o objemu 380 litrů
- profesionální ozubený řemen CPX
- obráběné pojezdové řemenice
- multifunkční display
- nastavitelný volant s ovládací koulí
- tempomat
- bezúdržbový akumulátor 12V 32 Ah
Motory KAWASAKI

- profesionální dvouválcový motor
- vysoký výkon
- spolehlivost a odolnost
- bližší informace o motoru naleznete zde.
Zadní náprava - převodovka Tuff Torq K664

- průměr poloosy 25,4 mm
- pohon 4x4
- integrovaná uzávěrka diferenciálu
Přední náprava - převodovka Kanzaki KXH10M

- zajišťuje pohon přední nápravy
- systém pohonu 4x4
Pojezdová řemenice

- tělo řemenice: obráběná ocel
- samostatně vyměnitelné profesionální ložisko PEER
Ložisko předního kola

- bezúdržbová kuličková ložiska PEER se stálou náplní
- kola bez maznic
Hřídel nože

- vyrobeno z oceli
- snadno rozebiratelné spojení hřídele s ostatními součástkami, jako jsou ložiska, řemenice apod.
Řemen časování žacího ústrojí

- základní materiál neopren se směsí kevlarových vláken
- zesílené tažné skelné vlákno
- provedení CXP s prodlouženou životností
Startovací solenoid

- zodolněný solenoid značky Trombeta
- max. doba startování 6 minut
Barevný multifunkční LED displej

Zodolněné žací ústrojí

- tři ochranné trubky na bocích a přední části žacího ústrojí
Elektromagnetická spojka

- žací ústrojí zapínáte a vypínáte spínačem na přístrojové desce
- dlouhá životnost, až 20.000 sepnutí
Střižný kolíček

- dva kusy na každém noži
- rychlá a snadná výměna
- zabraňuje poškození traktoru po nárazu nože do překážky
Unašeč nože

- materiál tvárná litina
- unáší nůž střižnými kolíčky
Sběrný tunel

- aerodynamický tvar pro bezproblémový sběr trávy
- velmi krátký a široký pro snadné čištění
Řemen pojezdu

- základní materiál kaučuk
- tažná kevlarová vlákna
- textilní oplet
- konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene
Kloubová hlavice řízení

- materiál: ocel + kompozit
- seřiditelná vůle kol
Hřebenové řízení

- vyrobeno z oceli
- seřiditelná vůle excentrem
- malá ovládací síla na volantu
- malý poloměr otáčení
Žací nože

- materiál: izotermicky kalená ocel Při přebrušování neže zůstává vždy stejně tvrdá vrstva oceli
- k dispozici standartní a vysokozdvižné provedení
Řemen pohonu žacího ústrojí

- základní materiál neopren
- tažná kevlarová vlákna
- textilní oplet
- konstrukce zajišťuje dlouhou životnost a zabraňuje změnám délky řemene
| Motor | Kawasaki |
| Typ motoru | FS691 |
| Počet válců | 2 |
| Zdvihový objem motoru | 726 cm³ |
| Max. výkon motoru při otáčkách | 15,4 kW / 20,6 HP / 3600 ot./min |
| Max. kroutící moment při otáčkách | 53,3 Nm při 2000 ot./min |
| Typ mazání motoru | plně tlakové |
| Palivo | natural 95 |
| Objem palivové nádrže | 11,9 litru |
| Pohon | 4x4 |
| Typ převodovky - zadní | Tuff Torq K664 |
| Typ převodovky - přední | Kanzaki KXH10M |
| Uzávěrka diferenciálu | ano, mechanická |
| Žací ústrojí | 102 cm |
| Typ žacího ústrojí | dvourotorové, časované |
| Výška nastavení žacího ústrojí | 30 - 90 mm |
| Seřiditelná rovinnost žacího ústrojí | ano |
| Spouštění žacího ústrojů | elektromagnetickou spojkou |
| Objem sběrného koše | 380 litrů |
| Vyklápění sběrného koše | mechanické |
| Přední kola | 16" |
| Zadní kola | 20" |
| Servořízení | ano, hydraulické |
| Přední světla | halogenová + denní svícení - LED diody |
| Multifunkční display | barevný multifunkční LED display |
| Počítadlo motohodin | ano |
| Signalizace naplnění sběrného koše | ano |
| Systém AUTO / MAN naplnění koše | ano |
| Rozměry (včetně koše) | 2 400 x 1 060 x 1 250 mm |
| Provozní hmotnost | 338 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
