Sekačka VARI CP1 484 H
Popis
Benzinová sekačka na trávu s pojezdem a šíří záběru 48 cm je osazena čtyřtaktním motorem Honda GCV145. Je vybavena funkcí 4v1 - boční výhoz, mulčování, sběr do koše, zadní výhoz.
Travní sekačka je vybavena centrálním nastavením výšky sečení, kuličkovými ložisky v kolech a měkčeným madlem. Jedná se o střední model s menší šíří záběru, který je však vybaven novým výkonným čtyřtaktním motorem Honda GCV145 s automatickým sytičem ACS (auto choke system) pro snadné startování. Tento motor splňuje novou emisní normu EURO V. Hledáte vyšší výkon, větší záběr, plynulou
Charakteristické vlastnosti
- rotační sekačka 4v1 - boční výhoz, mulčování, sběr do koše, zadní výhoz
- motor Honda GCV145
- automatický sytič ACS
- centrální nastavení výšky sečení (6 poloh)
- ocelový skelet
- kola s kuličkovými ložisky
- bezpečnostní brzda nože
- velká pojezdová kola
- kombinovaný sběrný koš
- ergonomická rukojeť s měkčeným madlem
Materiál skeletu | galvanizovaná ocel |
Motor | Honda |
Pojezd | jednorychlostní |
Start | ruční |
Šířka záběru | 45 - 49 cm |
Velikost pracovní plochy | střední |
Pracovní metody | sběr do koše, mulčování, boční výhoz, zadní výhoz |
Zdroj energie | benzín |
Značka motoru | HONDA |
Typ motoru | GCVx145 OHV Autochoke |
Zdvihový objem motoru | 145 cm³ |
Jmenovitý výkon motoru | 2,75 kW |
Otáčky motoru | 2900 ot./min |
Ovládání otáček | fixní |
Startování | ruční |
Obsah palivové nádrže | 0,95 l |
Obsah olejové nádrže | 0,4 l |
Typ sečení | sběr do koše / mulčování / boční výhoz / zadní výhoz |
Funkce mulčování | ano |
Šířka sečení | 48 cm |
Materiál skeletu | ocel |
Nastavování výšky sečení | centrální |
Polohování výšky sečení | 6 poloh |
Výška sečení | 22 - 80 mm |
Pojezd | s vlastním pojezdem |
Pohon | pohon zadních kol |
Rychlost (vpřed) | 3,7 km/h |
Variátor rychlosti | ne |
Kapacita koše | 60 l |
Typ koše | kombinovaný s indikací zaplnění |
Hmotnost produktu | 30 kg |
Obsah balení | koš / mulčovací vložka / boční deflektor |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.